Valami véget ért

2014.04.04. 11:49

Április végén véget ér a Magyary Zoltán Posztdoktori Ösztöndíjam, bár szomorú vagyok, hogy véget ér, de talán annyiban nyugodt lehetek, hogy amit elterveztem az sikerült elvégeznem. Erdélyi minták százait vizsgáltam át, több ezer egyedet határoztam meg e szűk időszak alatt. Több faunára új fajt mutattam ki Erdély, illetve Románia területéről és két eddig még ismeretlen, tudományra új fajt is felfedezhettem. Jó volt.

A zárómunkának egy monográfiát terveztem, ami sikeresen el is készült. Ebben 140 oldalon mutatom be a megtalált fajokat, illusztrációkkal, erdélyi előfordulási térképekkel, adatokkal. Bár az ösztöndíj véget ért, a monográfia készen van, mégsem hagyom, hagyhatom abba Erdély vizsgálatát, mert számos más atka csoport várja, hogy fajaikat Erdély területéről feldolgozzam.

címlap11.jpg

A monográfia tervezett címlapja

„A blog a TÁMOP 4.2.4.A/1-11-1-2012-0001 azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói, illetve kutatói személyi támogatást biztosító rendszer kidolgozása és működtetése országos program című kiemelt projekt keretében valósul meg, az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával.”

A bejegyzés trackback címe:

https://talajzoo.blog.hu/api/trackback/id/tr195911567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása